23 Ekim 2021 Cumartesi

PCR Numunelerinin Girişinin Yapıldığı Sekreterlikte

 


İnsanoğlu, çoğu zaman hayatının tamamen kendi kontrolünde olduğu zannına kapılıyor! Planlar yapıyor, projeler oluşturup, hayaller kuruyor yaşam yoluyla ilgili! Ve gün geliyor, bir de bakıyor ki, hiç ummadığı, aklından bile geçmediği şekilde hayatında bir dönüşüm başlamış!

Bugünlerde benim yaşamımda da bir değişim ve dönüşüm başladı. Tamamen benim irademin dışındaki bu dönüşüm ve değişim, çok şükür ki olumlu yönde olmaktadır!

Aslında öncelikli olarak hazırlamak istediğim birçok yazı ve videolar vardı. Bursa’da bir gelin çıkarmayla ilgili video uzun süredir beklemekte. O video ve hakkında yazı, sonra bir hafta gidip geldiğim İstanbul notları ki, en son seyahatimde Sultanlar Sultanı Eyyüp Sultan Hazretleri’ni ziyaret etmiştim ve bu ziyaretimden fotoğraflar, video ve ziyaret esnasındaki duygularımı anlatacağım bir yazı hazırlayıp biran önce paylaşmayı çok istiyorum.


Eyyüp Sultan Hazretleri Camii Şerif

Fakat bugün, son günlerde yukarıda da belirttiğim gibi tamamen benim iradem dışında olan, yaşamımdaki değişikliklerden birinden söz edeceğim ve bununla ilgili fotoğraflar paylaşacağım.

İşyerimde çalıştığım servis değiştirildi. Daha önce Acil Servis Koordinasyon Sekreteri olarak görev yapmaktaydım. Geçtiğimiz hafta, PCR numunelerinin girişinin yapıldığı sekreterlikte görevlendirildim. Bugün, burada beraber çalıştığım arkadaşlarla fotoğraflar çekildik. Hepsi birbirinden özverili, çalışkan ve güler yüzlü arkadaşlar.

Şehriye Hanım

Bu çok güzel, değerli ve iyi arkadaşlarla beraber çalışmaktan dolayı onur duymakla beraber çok mutlu oldum. Vardiyalı çalışma sistemi olduğu için bugün bu bölümde çalışan arkadaşlardan, Şehriye Hanım, Meral Hanım ve Ergün Beyle çalıştık.

Meral Hanım

Bu gencecik, çok değerli arkadaşlarımın, işin henüz acemisi olduğumdan dolayı bana göstermiş oldukları hoşgörü ve anlayıştan dolayı şükranlarımı sunarken, çok yoğun olan bu ortamda özverili çalışmalarından dolayı da tebrik ediyorum.

Öylesine yoğun ve onlarda öylesine gayretliler ki, numunelerin biran önce Halk Sağlığı Laboratuvarına ulaştırılabilmesi için öğlen yemeklerini bile işlerini yaparken yediklerini görünce, böylesine sorumluluk sahibi ve daha önce ki yazılarımda işlerini Artı 1’le yapan Sıradışı Çalışanlar olarak nitelendirdiğim çalışanlara birebir örnek olan bu çok değerli arkadaşlarımla beraber çalışmaktan dolayı onur duydum.


Bira ara, Muradiye’deki Devlet Hastanesinde idarecilik yapmış ve bir sürede Nijer’de k,i Türkiye Nijer Dostluk Hastanesinin Müdürlük görevinde bulunmuş, şuan Acil Serviste görevli olan Özcan Bey de kısa süreliğine ziyaretimize geldiler.  

Kendilerini tekrar tebrik ediyor, yaşamları boyunca sevdikleriyle beraber sağlıklı, huzurlu ve mutluluklarla dopdolu uzun ömürler diliyorum bu güzel arkadaşlarıma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bursa İl Sağlık Müdürü Dr. Fevzi YAVUZYILMAZ'dan Tıp Bayramı Ziyareti

  Bursa İl Sağlık Müdürü Dr. Fevzi YAVUZYILMAZ, 14 Mart Tıp Bayramı münasebetiyle Çekirge Devlet Hastanesi Acilini ve diğer servisleri ziya...