17 Nisan 2021 Cumartesi

Çekirge Devlet Hastanesi, yaklaşık 50 yıllık eskimiş binasına rağmen, şuan halen Bursa’nın en gözde Hastanesidir.

 

Onlarca türde ulu ağacın, birçok çeşit meyve ağaçlarının ve çok değişik çeşitlilikte çiçek ve bitki türleriyle adeta bir botanik park görünümündeki bahçesiyle ve eskimesine rağmen çok hoş görünümlü mimarisiyle, yeni yapılan hastanelerden daha dikkat çekici bir görünümdedir.

Bununla beraber, tecrübeli ve başarılı Hekimleriyle, güler yüzlü ve özverili çalışanlarıyla da Bursalıların en çok tercih ettikleri Hastanedir. Çekirge Devlet Hastanesine başvuran hasta profillerine baktığımızda Hastanenin yakın çevresiyle beraber, yakınlarında daha büyük ve kapsamlı Hastaneler olmasına rağmen, bu Hastaneye oldukça uzak semtlerden ve ilçelerden de birçok Hastanın geldiğini görmekteyiz.

İnsanların, burayı tercih etmelerinin mutlaka bir sebebi vardır.

İnsanların tercih sebeplerine örnek olacak, bizzat şahit olduğum bir durumu anlatmak istiyorum.

Yakın bir zamanda, tanıdığım bir Avukat Hanımefendi telefonla aradı. Sokak hayvanları dostu olan bu Avukat Hanım, bir gün önce gece, sokak köpeklerine yiyecek verdiği sırada düşerek kafasından yaralandığını ve hemen çok meşhur özel bir hastaneye gittiğini söyledi.


Fakat buradaki tedavi ve ilgiden hiç memnun kalmadığını, Çekirge Devlet Hastanesine gitmek istediğini söyledi. O sırada bende hastanedeydim. Gelebilirse elimden geldiğince yardımcı olabileceğimi söyledim ve Avukat Hanım az sonra geldi. Hastanemiz Acilinde Acil Tıp Uzm. Dr. Pınar Hocam muayenesini yaptı ve gerekli olan tetkikleri istedi. Bunların sonucunu beklerken ben işlerim olması sebebiyle hastaneden çıkmam gerektiğini Avukat Hanıma söyledim ve ayrıldım.

 

Aradan 10-15 gün geçtikten sonra, Avukat Hanımı bir konuda bilgi almak için aradım. Avukat Hanım daha söze başlar başlamaz, en 10 dakika, Hastanemizde gördüğü ilgiden ve yapılan tedaviden dolayı memnuniyetini anlatıp, kendisini muayene eden Doktor Hanıma ve buradaki diğer çalışanlara göstermiş oldukları ilgi ve özenden dolayı çok müteşekkir olduğunu söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bursa İl Sağlık Müdürü Dr. Fevzi YAVUZYILMAZ'dan Tıp Bayramı Ziyareti

  Bursa İl Sağlık Müdürü Dr. Fevzi YAVUZYILMAZ, 14 Mart Tıp Bayramı münasebetiyle Çekirge Devlet Hastanesi Acilini ve diğer servisleri ziya...